avatar Ten blog rowerowy prowadzi szafar z miasteczka Dobrodzień. Mam przejechane 151400.95 kilometrów w tym 906.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.43 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy szafar.bikestats.pl

• Sprzęt Merida Waleczna

Szybka setka w męskim gronie + Pani w potrzebie

Niedziela, 19 lutego 2017 · dodano: 19.02.2017 | Komentarze 0

Pierwsza setka w tym roku w Markiem i Tomkiem. Tam gdzie sie dało i mocno nie wiało było szybko ,a nawe bardzo szybko.. Srednią zaniżyły odcinki ze śniegiem wokolicy Zawadzkiego ( muselismy się wycofać, bo na szasie i oponach slikach nie dało się jechać) oraz przejazd przez Opole. Odcinki na południe też były trudne z racji południowego wiatru. Na 124 km zmienialiśmy przebite koło  w Matizie pewnej Pani w potrzebie. .....masakra  w jakim złym stanie był ten samochód,a właścicielka( piękna Kobieta) wiozła w nim dwojkę dzieci w wieku ok 5-6 lat. Oczywiście zostaliśmy uwiecznieni "przy robocie" przez właścicielkę na zdjęciu z telefonu ( ugryzione jabłuszko), ktory był chyba droższy niż jej auto. Za nasze 3 szosy kupilibyśmy z 10 takich matizów