avatar Ten blog rowerowy prowadzi szafar z miasteczka Dobrodzień. Mam przejechane 151400.95 kilometrów w tym 906.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.43 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy szafar.bikestats.pl

• Sprzęt Merida Waleczna

Maraton Podróżnika 2016

Sobota, 4 czerwca 2016 · dodano: 06.06.2016 | Komentarze 2

Małe pytanko do specjalistów.
Scaliłem 2 ślady z garmina GPX 62s za pomocą strony http://joewein.net/bike/gpxmerge/, potem  wgrałem scalony ślad na "Stravę" i do "Ride with gps" i są istotne róznice.O ile dystans łaczny jest bardzo podobny to juz czas netto rózni się dość mocno : strava 20 godzin i 27 minut ; Ride 20 godzin i 09 minut. Jeszcze większe różnice są na przewyższeniach ; Strava (zaledwie) 3916 m ; Ride 4604 m .
Na Stravie pojawiła się też jakaś kosmiczna szybkość 155 km na godzinę.Oba ślady powyżej.
Co może być powodem tych rozbieżności ?
Dla porównania licznik "sigma 14.12" pokazał  dystans 532,2 km, czas netto 20 godzin 18 minut ; przewyższenia 4670 m
- - - - --  -- - - - - - - - - - - -
Czas brutto 22 godziny 59 minut
Czas netto 20 godzin 18 minut
Przerwy 2 godziny 41 minut ( w tym naprawa roweru (ok. 40 minut),zerwany łańcuch na 233 km trasy.Czemu tak długo.... bo nie miałem skuwacza ze sobą, ( został w samochodzie), wspomógł mnie inny uczestnik maratonu, jak już został wybity pin z oczka to samo założenie spinki to był już moment).
Podczas maratonu ustanowiłem też 2 nowe rekordy :
REKORD SZYBKOŚCI - 73,8 km ( zjazd w okolicach Tuchowa),a generalnie boję się zjeżdzać/takich szybkości,ale droga była szeroka, bardzo dobry asfalt,więc jakoś samo tak wyszło.
REKORD : NAJWIĘKSZY DYSTANS  w trakcie 1 doby (24 godzin) -532 km 520 metrów