avatar Ten blog rowerowy prowadzi szafar z miasteczka Dobrodzień. Mam przejechane 155252.72 kilometrów w tym 906.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.39 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy szafar.bikestats.pl

Muzeum Wsi Opolskiej w Bierkowicach

Niedziela, 11 maja 2014 · dodano: 11.05.2014 | Komentarze 0

Klub Turystyki Rowerowej "Jednoślad" z Dobrodzienia zorganizował dzisiaj wyjazd do skansenu (Muzeum Wsi Opolskiej w Bierkowicach koło Opola). Wydawało się,że pogoda pokrzyżuje szyki. W nocy i nad ranem opady deszczu.Ostatecznie o 9.00 na tyle się wypogodziło,że 11 osób wyruszyło na trasę. Cały dzień mocno wiało,ale nie zmokliśmy. Trasa rajdu : Dobrodzień-Zębowice-Radawie-Kosice-Zakrzów Turawski-Turawa-Zawada-Opole.
Wiosna w maju jest super. Wokół wszystko zielone.
Skansen ciekawy i warty zwiedzenia.
Jazda po mieście (dużym mieście (Opole)) to nie "moje klimaty"
W drodze powrotnej zahaczylismy o Jezioro Turawskie.
Za tydzień, w sobotę ,wyjazd na coroczną pielgrzymkę rowerzystów na Górę Świętej Anny. Trasa ambitna,z trudnym podjazdem,szczególnie dla tych mniej wytrenowanych.